support phoniro nov


Anvisningar för reklamation och service av Phoniros produkter

I bland händer det att saker och ting inte fungerar som det är tänkt och då ska du som kund ha möjlighet att få hjälp av oss. För att på bästa sätt ta hand om ditt ärende vill vi dock att du följer anvisningarna här nedan:
1. Fyll i blanketten för reklamation och service.
2. Skicka blanketten via e-post till support(at)phoniro.se. Skriv ”RMA” i ämnesfältet och en kort beskrivning av din felanmälan.
3. Notera att du får ett automatsvar ifrån vårt ärendehanteringssystem som innehåller ditt RMA-nummer.
4. Skriv ut blanketten och fyll i ditt mottagna RMA-nummer. Skicka med blanketten med din försändelse till vår serviceavdelning: Phoniro Systems AB,  Rörkullsvägen 4, 302 41 Halmstad


Blankett  för reklamation/service
reklamation 3d


Anvisningar för reklamation och service av Ascoms larmtelefoner

1. Maila in dina kontaktuppgifter och faktureringsuppgifter till support(at)phoniro.se med texten ”RMA– Ascom” i ämnesfältet.
2. Notera att du kommer mottaga ett RMA-nummer i retur via e-post.
3. Registrera ditt serviceärende under Ascoms hemsida där fyller du i RMA-numret i fältet för faktureringsreferens.
4. Skicka försändelsen enligt Ascoms anvisningar på reparation/service. Klicka här för att se Ascoms anvisningar.


Anvisningar för reklamation och service av Cobs larmtelefoner

1. Maila in dina kontaktuppgifter och faktureringsuppgifter till support(at)phoniro.se med texten ”RMA– Cobs ” i ämnesfältet
2. Notera att du kommer mottaga RMA-nummer i retur via e-post.
3. Registrera ditt serviceärende under Cobs hemsida och skriv in RMA-numret på deras blankett under övrigt. ”Referensnummer till Phoniro: RMA:123456”
4. Skicka försändelsen enligt Cobs anvisningar. Klicka här för att se Cobs anvisningar.


Anvisningar till Phoniros Nödsändare

Klicka här för information till kommun och Polis.